1 Şubat 2013 Cuma

Merhaba...

Kaç kere sildim bilemiyorum yazdıklarımı ama kararlıyım bu sonuncusu olacak, saçmalasamda artık ne yapalım ilklerin kusuru olmaz...

Ankara'da yaşamaktayım, AAAL'yi bitirdikten sonra, Gazi Üniversitesi ekonomi bölümünde hem lisansımı, hem de üşenmeyip yüksek lisansımı tamamladım. Oturdum tezimde kendimi anlattım; kadın ve işgücü hakkındaydı...

Tezimi karnımda tırtılımla birlikte yazdım hatta... Hayatımın anlamı Zeynep'im var bir de benim, anlatılmaz yaşanır hanımefendi...:)

Ben hep zevk aldığım, beni hep mutlu eden işi yapmak istedim. Üreterek çalışmak istedim yaniii. Ayıptır söylemesi çok iyi dantel, örgü yaparım ama en mutlu olduğum yer mutfak...:) Misafirlerim, hem görsel olarak, hem de tat olarak beğensinler, hımmmmlasınlar çoook mutlu olurum... İşte bu nedenlerle pastacılık kursuna gitemeye karar verdim, "Ankara'da pastacılık kursu" diye Google'a yazdım, birçok yorumdan KUKİ'ye gitmem gerektiği sonucuna vardım...

Kursun bana en büyük katkısı cesaret oldu... Şeker hamuruyla çalışmaya başladım, sevdiklerime kurabiyeler hazırlamaya, hatta ailemin doğumgünü pastalarını yapmaya başladım... Hep olumlu yorumlar aldım ve hep "neden internette paylaşmıyorsun??" söylemleriyle karşılaştımmmm ve bu blogu açamaya karar verdim... Umarım sizde beğenir yorumlarınızı, düşüncelerinizi benimle paylaşırsınız...

Yolun daha çok ama çok başındayım ama her zaman öğrenecek çok şey vardırrr, yani aslında hep çok başında olacağım...

NOT: Yıllardır blog yazan arkadaşlara saygılarımı sunarım, ne zor imiiiişşşş canım yazmak....

2 yorum:

  1. ;) hayirli ugurlu olsun bol kazanclar, takipteyim. Ozlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerininz için...:)

      Sil