26 Eylül 2013 Perşembe

Doc McStuffins Pastası...

Artık kendi tercihlerini yapan kocaman bir kızım var benim; Zeynep'im 3 yaşında... Pastasını minik hanımın siparişi üzerine Doc McStuffins temalı hazırladım (tanımayanlar için kendisi Disney'in karakterlerinden biri :)...

Biz çok keyifli bir gün geçirdik, herkese çok çok teşekkür ederiz...:)

Süslemeleri de kendim hazırlamaya çalıştım. Kurabiyeleri bir sonraki yazımda yayımlayacağım, o kadar uğraştım hepsi ayrı yazılarda tanıtılmayı hak ediyor tabi...:)

Bana yazmak isterseniz tuuceden@gmail.com...

Sevgiler,
Tuğçe...



 

 
 



  

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Tuğçe Hanım muhteşem olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. İyiki doğmuş Zeynep Doğum günü kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Açelya Hanım... Bence de iyi ki doğmuşşşş...:)

      Sil